Mi a fizetés menete?

Amennyiben kitöltve elküldte részünkre az igényfelmérő űrlapot, úgy munkatársunk árajánlatot küld az Ön által megadott e-mail címre. Az e-mail tárgy mezőben fog találni egy automatikusan rendszer által generált árajánlat számot, amelyet a megrendelő kitöltésének folyamán fel kell tüntetnie. A megrendelőben feltünteti, hogy milyen módon kívánja kifizetni a szolgáltatás díját, így munkatársunk annak megfelelően fog eljárni.
Amennyiben az átutalást választotta fizetőeszköznek, úgy munkatársunk egy díjbekérőt küld az Ön által megadott e-mail címre, melyen fel lesznek tüntetve az utaláshoz szükséges adatok.
Amennyiben a PayPal-t választotta fizetőeszköznek úgy munkatársunk fizetési kérelmet indítványoz a PayPal rendszerén keresztül (győződjön meg arról, hogy van-e elegendő összeg a Paypal egyenlegén). 
Mindkét módozat esetében, az összeg beérkezte után, a szolgáltatási számláját elektronikus formában eljuttatjuk az Ön e-mail címére!
Kérjük, hogy a megfelelő dátum kiválasztásánál, figyeljen arra, hogy az igényelt szolgáltatás ellenértéke, időben ki legyen egyenlítve, különben meghiúsulhat a szolgáltatás lebonyolítása!

Ha nem tudnak segítséget nyújtani valamilyen okból, akkor visszakapom az átutalt összeget?

Természetesen! 100%-os pénz visszafizetési garanciánk keretében visszatérítjük a szolgáltatás ellenértékét!